Shaklee

 Shaklee - SID Shaklee Yang Sah :)


Hi ! Assalamualaikum semua :)

After a long time! And I make a come back now :)

So i got a BIG NEWS! Hehehe. So yeah today I'm officially one of SID Shaklee. Shaklee dah lama bertapak tapi hati ni baru je tertarik nak join. Jadi bila hati da tertarik ni susah nak tarik balik kan. 


Kenapa saya nak join Shaklee ni ? Jawapannya ialah, saya sendiri pun consume Shaklee ni. Manfaat setiap produk MasyaAllah banyaknya. Setiap produk ada kelebihan masing-masing dan dalam kita tidak sedar banyak sebenarnya yang badan kita perlukan tapi kita tak dapat bagi melalui pemakanan seharian kita. 

Awak nak cantik ? 

Shaklee ada set kecantikkan tau! Jangan main-main :) 

Awak nak kurus ?

Ehhh Shaklee pun ada set kurus. Dari set kurus bajet sampailah set kurus yang mahal sikit. Semua InsyaAllah memberikan kesan yang diimpikan. Tapi kunci kejayaan adalah kene consistent! 

Awak nak naikkan berat badan ?

Dah cuba makan banyak, tapi berat tak jugak naik-naik? Ha jangan risau. Shaklee juga ada produk untuk naikkan berat badan tau! 

Sebenarnya banyak lagi yang Shaklee boleh tolong. Tapi kene ingat Shaklee hanya supplement. Kalau awak sakit awak tetap perlu pergi hospital dapatkan nasihat dr ya :) 

Cukuplah intro untuk hari ni. Saya trusted seller ya :) Jangan risau saya tak scam. Saya mencari pendapatan dengan cara yang halal :')

Jadi bagi siapa yang rasa berminat nak cuba-cuba produk Shaklee bolehla terus pm saya ya. InsyaAllah apa sahaja masalah yang awak hadapi, ada supplement yang sesuai untuk awak consume. 

011-18758404 - WhatsApp / Telegram  (Fath)

Wan Nur Fatihah - Facebook 



                                                                                                                                                 Fath :)             

Comments

Popular posts from this blog

Shaklee - Jom Kenal ESP

Shaklee - ESP UNTUK SIAPA