Shaklee - ESP UNTUK SIAPA

 UNTUK SIAPA ESP NI ? 

Hi! Assalamualaikum semua :)

Okay untuk post kali ni saya nak terangkan siapa yang sesuai untuk ambik ESP ni. Meh baca satu-satu sampai faham ya. Kalau ada apa-apa pertanyaan boleh tulis dekat komen or boleh isi dekat contact dekat tepi tu ya :)  Nak lagi cepat ha apa lagi whatsapp je kita. InsyaAllah fast reply. 

Okay jom ke main topik kita :)

Siapa perlukan ESP ?

1. Ibu yang menyusukan anak

2. Ibu mengandung

3. Pekerja

4. Pelajar

5. Yang inginkan kulit cantik

6. Yang sentiasa keletihan

ESP mengandungi 9 jenis asid amino yang diperlukan oleh badan tetapi tidak dapat dihasilkan sendiri oleh badan. Jadi semestinya ESP adalah pilihan yang tepat. 

Awak rasa kulit awak bermasalah, awak bekerja dan rasa penat ? Jangan risau ESP memang sangat sesuai untuk awak. 3 masalah awak dapat diselesaikan dengan hanya consume satu produk sahaja iaitu ESP!

Awak seorang pelajar dan awak selalu keletihan ? Rasa asyik nak baring atas katil je ? Ha jangan begitu awak. Tak elok untuk kesihatan. Meh kita usaha sikit-sikit. InsyaAllah dengan consume ESP, masalah awak semua dapat diselesaikan. 


TAPI! 

Ha jangan la awak baru minum dua tiga gelas dah kata "Eh apa ni, tak ada effect pun ?" Awak nak cantik dan sihat, perlu ada usaha yang berterusan tau. Jangan skip! Kalau beli satu botol, habiskan satu botol. Lajunya kesan sesuatu produk itu bergantung kepada setiap individu sendiri. Ada yang baru separuh botol dah nampak kesan. Alhamdulillah. Ada yang habis sebotol baru nampak kesan. Nak lagi nampak kesan, perlu sentiasa consume berterusan. Barulah puas hati nanti. :)

Saya open pre-order ESP ni. Sesiapa nak terus whatsapp saya - 011-18758404



                                                                                                                               Fath :)

Comments

Popular posts from this blog

Shaklee

Shaklee - Jom Kenal ESP